som vanligt får jag nog stressa i mig maten..haha.

Nu är det dags att laga middag visserligen blir det potatisbullar men ändå, träning om 25min!
Sen kommer Robin hit till nio ungefär för han ska ha William imorgon då han inte ska jobba där han jobbade idag men han ska ringa och höra sig för om ett eventuellt jobb imorgon.
Får se om han åker hem till sig imorgon kväll med William eller inte vi har inte pratat om det än.
William har hur som helst nyss ätit middag och jag hör hur han sitter och pratar, det låter nästan som pappa fast med ett väldigt dåligt uttal av bokstaven P.
ps 6dagar kvar <3

Postat av: Patricia och Patrik, unga föräldrar till Saga

6 dagar kvar till? :D

2009-09-22 @ 10:30:28
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0