Säsongs start Grey's Anatomy 30sep!

Nu sitter vi och ser på Grey's Anatomy, näst sista avsnittet som sändes innan uppehållet så jag hoppas på ett nytt nu vid tio och om inte så hoppas jag på nya avsnitt från och med nästa vecka.
Får ta och läsa tidningen och kolla . - Ser nu på tvn att det sänds ett till avsnitt nu på en gång, jippie!
Ne det första nya avsnittet sänds nästa onsdag.
Robin kom i alla fall nyss, vi var jätte osams innan middagen så han åkte hem och vilade så lekte jag med liten undertiden, åt tacos som jag lagade, gav William välling och sen gröt & nu somnade han.
Fast innan han somnade så övade jag mörkerkörning med pappa och det gick jätte bra, mycket bättre att köra i 30-50km/h istället för 100km/h första gången som det råkade bli när jag körde från Robin för ett tag sen.
Har dessutom överfört lite bilder från telefonen från datan & säkerhetskopierat telefonen så inget går förlorat om det händer något med telefonen. Ska passa på att fixa med min mp3 som jag inte använt på år och dar om jag får lite tid över.
ps 4dagar kvar <33

Postat av: Sara Hallberg

Älskar den serien!

2009-10-02 @ 14:49:41
URL: http://sarahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0