Nu blir det kvällsmys med min favorit bebis!

Nu ska jag och min älskling gå och lägga oss, fronter fungerar fortfarande inte så jag hoppas verkligen eller nej jag räknar med att alla inlämningsrum är öppna en extra dag eftersom fronter för mig inte har fungerat på hela helgen.

Annars så har jag varit på träning idag, fy vad oseriöst det var idag- för min del alltså!
Uppvärmningen var att gå/jogga till City Gross och handla mig något att äta haha sen var början på isen rätt seriöst och det gick bra men sen gick det utfört haha.
Men nu står det en liten bebis bredvid min som gnuggar sig i ögonen, rycker i mina pyjamas byxor och trampar i väntan på att få mysa med sin mamma i sängen.
Jag hoppas verkligen att han kan somna med mig nu när han vant sig med sin pappa & att det är han som nattar honom.
ps nu är det 7dagar kvar (': <333

Postat av: kajsa

7 dagar kvar till vadå?:)

2009-09-20 @ 22:45:55
URL: http://kajsaochvincent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0