Nu är vi så gott som friska!

Där har ni anledningen till att jag uppdaterat dåligt senaste dagarna, William hade en ettrig feber och så smittade han mig så att jag blev förkyld och då orkade jag inte uppdatera.
Jag smittade antagligen Robin som alltid blir "jätte sjuk" & fick feber, men ni vet ju hur män är vid sjukdom- döende!
Även om det så är en förkylning så har de allt möjligt, vid hosta är det lunginflamation och vid feber heter det "jag är faktiskt jätte sjuk, tyck synd om mig!" etc. Tack och lov så blir det friska till slut.
Sen har det varit en hel del senaste tiden ändå, har ju börjat skolan och det är mer träning ju länge mot vintern vi närmar oss men än så länge ser det ut att gå bra.
Nu ligger han och sover i min säng men jag har koll på honom så att han inte vaknar och försöker krypa ur sängen så oroa er inte.
Borde egentligen ha lagat lunch för länge sen men jag har fastnat vid datan och självklart så hörde jag nyss ett litet pip ifrån sovrummet så jag misstänker att min prins vaknat nu.
Jaha då får jag uppdatera igen senare.
Men ack då det var falsk alarm han pep i sömnen, just vid några tillfällen han har faktiskt pratat i sömnen och det låter verkligen hur gulligt som helst!
Idag stod han helt själv i en halv minut ungefär, så jag blev helt till mig och vi applåderade & hade oss, syrran och jag alltså. Så snart kanske han kan börja med gå-vagn.
Han har testat gå vagn en gång på mammas jobb och det gick inte så bra därför väntar vi, man ska inte provocera framsteg i barns utveckling utan det kommer när det kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0