Någon gång måste vara första gången...

Jaha här sitter jag framför tvn och har onsdagsmys med syrran, vi ser på Incredible haha lite barnsligt kanske men såna är vi.
Det här blir första natten som jag inte kommer sova med varken William eller Robin så det känns jätte konstigt för mig.
Robin hämtade William i skolan då han följde med mig i några timmar tills det inte var kö längre så att Robin slapp sitta i den, sen åkte de hem till honom och har varit där hela dagen.
De ska vara tillsammans ända tills imorgon eftermiddag/kväll som tidigast.
Vi har löst det så för att jag på så vis fick två skoldagar i lugn och ro så då kan jag alltså plugga efter skolan utan att behöva avbryta hundra gånger om eftersom Robin ändå inte jobbar just nu.
Men även fast jag känner mig helt tom nu och allt bara känns konstigt & jobbigt så tror jag ändå det här är jätte nyttigt för Robin och för William, det kommer säkert gå bra så jag oroar mig nog i onödan.
Det är nog de att de är på andra sidan city som gör att det känns ännu värre, att jag inte kan befinna mig på plats inom tjugo minuter om telefonen skulle ringa och jag hör junior skrika som aldrig förr, men och andra sidan kan det vara bra att jag inte kan vara där på en kvart för då får ju Robin lösa problemet själv fast med hjälp från sin familj om det skulle behövas.
Som sagt någon gång måste vara första gången.

Jag älskar dig Robin och du är ju ändå hans pappa så du kommer fixa det här utan problem, kanske bättre än vad jag gör vem vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0