Min första match,träningsmatch, mot SSK. Förlust med 5-2.

Igår hade jag min första träningsmatch och i första perioden kände jag mig riktigt ringrostig så det blev 2riktigt billiga mål men till andra period kom jag in i matchen.
Fem insläppta mål tycker jag faktiskt är helt okej för att inte ha spelat på över ett år (?) så jag tycker allt att vi borde vara nöjda med matchen även om vi inte vann.
Sista perioden var jag bra men jag vet att om någon månad kommer jag vara mycket bättre fast det är ju bara helt naturligt.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om matchen, den dög liksom eller sista målet som jag släppte in blev jag arg över. Ett riktigt onödigt skit mål, en framför mål som fick en pass och skjöt mellan benen fast vi precis hade gått igenom det i periodpausen men men.
Lånade ner en femma från dam2 så jag passar väl på att tacka för insatsen ifall någon av er läser det här, grymt spelat!
ps. jag körde ner till Södertälje efter att ha blivit sur på pappa men jag vet ju hur jag ska få som jag vill & den här gången var turen på min sida. Pappa ville inte att jag skulle köra då vi skjutsade Emma till matchen men precis då vi packat bilen kommer våran tränare Stefan så då gjorde vi upp så att hon fick åka med dem så att jag fick köra ner.
;D

Postat av: Jossa

Du var ju bra, tog ju ett par svåra skott

2009-09-11 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0