Little Red Riding Hood

Har varit i skolan idag hela dagen, blev rätt trött sista lektionen då jag mer än gärna hade varit jätte pigg då Magnus son hade en liten förläsning om att lägga upp rutter, läsa följesedlar och något mer.
Sen var jag tvungen att skriva loggbok för V.37 för det hade jag glömt att göra men ja var typ inte ens i skolan så det blev inte mycket att skriva om men göras ska det ändå.
Sista lektionen fick vi göra Fas A= teorifrågor för personbil och jag fick 50 av 70 och det var första gången jag gjorde ett sånt prov så jag är nöjd med resultatet men det är bara att plugga mer så att jag blir godkänd.
Efter det hade jag Engelska B och det var roligt, fick läsa och se några olika versioner av lilla rödluvan, värt att googla på youtube.com .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0