fredagsmyset fortsätter in på lördagen och blir till lördagsmys..

Idag har jag och Emma varit i Skärholmen och kollat på kläder, speciellt jeans eftersom det var reor lite här och var i centrum. Innan dess var jag o B:oxen med  syrran och pappa eftersom Simon and Thomas vad där, så syrran tävlade om att vinna 10 tusen att shoppa för i boxen genom att göra en inspirationstavla. Man klipper och klistrar helt enkelt och ska skapa en atmosfär och sen hör de väl av sig, tog självklart uppgifter så att de kan höra av sig.

Som sagt såg vi på film igårkväll,  det blev Patrik 1.5 occh det var faktiskt väldigt bra!
Man borde till och med tycka den är helt ok även om man är hoomofob, handlingen var helt enkelt bra och man förstod den röda tråden. Värd att se om man inte har sett den än helt enkelt.
Vi somnade ganska sent så idag är jag lite seg blandat med flummig för det blir så när jag får sova för lite (pappa ringde och väckte mig för att tala om när S&T skulle vara i boxen) visserligen ringde  han efter nio men ingen var vaken då.
Jo Emma men hon gick upp vid sju eftersom hon skulle jobba vid halv åtta.

Nu måste jag kila vi ska grilla och ha det lite mysigt hos Emma eftersom ingen är hemma. Nej inget festande så ingen behöver ringa Emma och fråga om sånt. Vi ska äta gott och se på tv typ, bara ta det lugnt helt enkelt.
Så länge S.A dyker upp mot all förmodan men han är inte välkommen in så isf får jag gå ut haha.

Ha det bra alla!


ps William har det bra med sin pappa så ni vet det, han har tydligen ätit nyponsoppa idag :)

Postat av: Piff

Tack för en underbar helg puff<3 måste göras igen snart<3

2009-09-28 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0