Bloggshoppen mina läsare, try it out!

Som sagt har jag settat vid datan en bra stund nu och först kollade jag ju på bilar och sen när jag hade kollat färdigt skulle uppdatera bloggen fastnade jag vid första sidan och tänkte, "hm bloggshoppen, jag har faktiskt aldrig ens kollat på sidan. Kanske ska ta mig en titt".
Så självklart fastnade jag vid den i säkert en timme och ärligt talat är sidan ganska bra, man hittar ju ändå kläder/skor som man gillar fast till ett bättre pris än i affären.
Så jag tipsar helt enkelt alla min läsare om att ta sig en titt på bloggshoppen!

Tittade efter kjolar med hög midja, blusar & skojrtor, tröjor & lite allt möjligt och till prisar som passar min plånbok.
Vill förnya min garderob lite, införskaffa mig kläder som ger ett mer vuxet & moget intryck så att jag kan välja outfits lite mer efter vad det är jag ska göra och åldern på omgivningen.
Man kan ju inte gå omkring i vad för kläder som helst om man ska på en arbetsintervju.
Eller vad tycker ni, visst klär ni väl upp er lite om ni ska göra något viktigt?

Postat av: Ellen

sv: Hej jag har kvar tröjan. den kostar 120 kronor. du får även betala frakt. Jag ska kolla upp med posten så fort som möjligt, vad man får betala för frakt. /Ellen.

2009-09-10 @ 17:40:27
URL: http://ellng.blogg.se/
Postat av: ellen

sv:Hej igen. skrev fel tröjan kostar 150 kronor

2009-09-10 @ 17:42:20
URL: http://ellng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0