Vinst mot Tullinge med 1-0

Kunde inte hålla mig borta från ishallen så fem min innan samling ringde jag Eken men inge svar sen ringde C upp från hans telefon och då sa jag att hon skulle hälsa att jag kommer fast jag inte hade tänkt det.
Så igår hade jag träning på morgonen och jag är ju ändå vaken vid åtta så halv tio var ingen pers direkt.
Efter det hade vi lite teori och pratade lite Åland sen fick vi jätte god lunch!
När jag hade ätit färdigt var pappa där och så åkte vi hem, hämtade William och åkte förbi E & E och lämnade hennes ett års present. Klädde såklart upp William lite men jag glömde ta foto när han lämnade över presenten. Han höll i alla fall i presenten och sträckte den mot henne (med min hjälp) och då tog hon den. Stannade en kort stund och pratade lite sen var vi tvugna att åka hem och lämna William hos mamma så att vi kunde åka vidare till matchen som vi vann med 1-0.
Men det var mer ett tur mål från våran sida än ett snyggt mål i krysset.
Så idag har jag ännu ondare i min handled än igår fast på ett annat sätt, sen sträckte jag mig på träningen och en gång till under match uppvärmningen i ljumsken så nu går jag på tiger balsam & hoppas att det går över snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0