skönt det är med sovmorgon när man är sjuk..

Idag blev det ingen skola för min del, jag vaknade när klockan ringde (använde telefonen för att ja kände att min vanliga väckarklocka inte skulle ringa) och jag var så himla trött!
Så jag låg och drog mig i sängen till halv åtta då William började rycka och sen vaknade, satte ner honom på golvet och han verkade ju nöjd. Ett tag i alla fall sen började han gnälla och jag låg där i värmen och tänkte "åh snälla mamma jag hoppas att du hör att han är vaken nu!?" och det gjorde hon också så efter fem min stod hon där i hallen och pratade med William sen kom hon och frågade hur det var och då bestämde jag mig för att stanna hemma & försöka bli frisk!
Så sen vaknade jag efter nio någon gång & somnade igen med William vid halv elva, blev väckt en gång av Emma men jag lyckades somna om igen men nej då ringer Robin och väcker mig för han skulle till Södertälje (runt ett visserligen men ändå, jag sov ju) och då åker han förbi mig så han kom upp och åt sin lunch i en rasande fart. Vanligtvis brukar han äta snabbt för jag påpekar det var och varannan dag om att han inte ska någonstans & att maten redan är död så han kan äta i vanlig takt men idag då kunde han inte ens sitta ner!
Han gick runt i lägenheten och åt sin lunch, tror aldrig att jag har sett någon göra så förut faktiskt haha.
Men men sen åkte hem igen & fortsatte att jobba. Märkte att William inte riktigt hängde med i svängarna för han verkade väldigt förvirrad när Robin hade gått igen.
Nu är mamma och William ute och går i höstvädret medan en annan vilar & är sjuk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0