plugg, plugg och ännu mera plugg

Min lördag består än så länge av att plugga, jippie vad roligt!
Nej men så går det när man inte lämnar in sakerna i tid då får man göra det när man är ledig, det är en hel del i engelska B som jag inte har gjort då jag inte visste ifall jag tänkte fortsätta eller sluta men de lutar åt fortsätta för annars kommer jag ångra mig då William har börjat på förskola.
Läser en bok som jag rekommenderar alla att läsa på svenska eller engelska spelar ingen roll men vi läser den i engelskan.
John Steinbeck - Of Mice And Men
Möss och Människor heter boken på svenska.
Vi kom fram till att det antagligen finns en film av boken så om ni ser den i någon videobutik eller på någon internet sida tycker jag att ni borde se den med.
Sen ska jag skriva en novell på engelska också, undrar vad den ska handla om då vi får välja att antingen skriva om en känd saga eller hitta på själva.
Nej nu ska jag fortsätta läsa och svara på frågorna!

Postat av: moi

Jag har också läst den boken i skolan (det känns nästan som om alla har det XD) och jag kan säga att ja den finns även som film.

Ha det bäst!

2009-10-29 @ 18:25:09
URL: http://moi.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0