Juste jag har efter mycket om och men äntligen satt William i dagiskö...men inte till min stora glädje.

Det glömde jag ju att berätta men det är väl ca en månad sen mamma tvingade mig att sätta honom i kö och själva processen var ju inte jobbigt men om han skulle få en plats precis när han är ett år skulle jag bli jätte ledsen.
Vi vill ju helst inte att han ska gå på dagis alls men vi har inget alternativ direkt eftersom Robin dels inte är fast anställd och ändå inte tjänar tillräckligt mycket för att jag ska kunna uppfostra honom hemifrån så är ju dagis eller förskola det enda alternativet. Men det kommer säkert bli bra ändå!
Kan ju tänka att om vi har ett lagom stort mellanrum till nr2 så kan det regna tätt mellan 2 & 3 så kanske jag kan vara hemma med med de två ett bra tag i alla fall.
Men det dröjer tills det blir fler barn, vi vill gifta oss först innan det blir några syskon till William.
Min lärare Markkus ungar har haft den turen att de aldrig har behövt gå på förskola för de löste det så att han jobbade och drog in pengar och hans fru stannade hemma med barnen, gud vilken lyx!?

Har ni satt era barn i dagis kö än?

Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Ja det va lite jobbigt, tur att det inte är så varje natt ;).

Jo Miliam sover nästan alltid hela nätter, men han har natt skräck om du vet vad det är?:)

2009-10-14 @ 15:57:05
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Natt skräck är när dom börjar gråta/gallskrika i sömnen och är otröstbara. Det håller på i några minuter. Dom drömmer inga mardrömmar eller något, utan bara skriker för ingenting typ, i sömnen då som jag sa ;P.

2009-10-14 @ 17:16:54
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: det kan hålla på tills man är 10 år ungefär. Men jag hoppas det går över tidigare:P

2009-10-14 @ 17:52:55
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0