Idag är Västertorpsmarknaden

Det känns ganska häftigt att förra året när jag och mamma gick förbi västertorpsmarknaden så var jag gravid och kunde knappt knäppa min höstjacka och de här året när vi ska dit ska man bära ner vagnen, klä på William så att han inte fryser och ha med mat utifall att & jag kan knäppa alla mina jackor utan problem.
Herre gud han är ju 1år om två månader?!
Hur kunde tiden gå så fort, han var ju nyss en pytteliten BB-bebis som ville äta dygnet runt.
Det känns hur som helst underbart att vara mamma och jag längtar tills vi får köpa skor åt min son, fast vi har ju fått lite skor och har sparat en del men ett par nya skor får det allt bli ändå.
Nu ska jag klä på mig för det är snart dags för unge herrn att sova och då passar det bra att vi börjar gå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0