Folks reaktioner när de kommer på att jag är 17år och mamma är alltid lika rolig!

Idag har jag faktiskt varit utanför dörren och jag kände att det var ansträngde när jag kom hem & hade ätit för jag somnade i soffan fast William kröp omkring. Vaknade av att han petade mig i ögat, det är en ny grej han har börjat med men det är inte så jätte mysigt jämt, hur som så hade han bajsat men inte ens det reagerade jag på.
Så den bajs blöjan fick mamma ta medans jag mornade mig lite, kan erkänna att jag blir lite bortskämd av all hjälp jag får genom att jag bor hemma. Men jag tvekar inte en sekund på att jag skulle klara allt själv & med Robin i eget boende!
Nu är de i alla fall ute och går medans jag sitter vid datan och har ont i halsen, fick hicka nu vad typiskt..
Jag var i alla fall förbi barnläkarmottagningen i fruängen vid elva idag och läkaren trodde att jag var där för Williams skull tills hon kollade i pappret och frågade om jag var mamman, hon såg så chockad ut när hon sa "är du mamman, född 92?! :O" haha det är alltid lika roligt att se folks miner när de inser att jag är mamma & född 1992. Alltså skulle jag kunna vara lika gammal som deras egna barn.
Hur som fick jag göra ett hals prov och det såg bra ut så hon trodde bara att det var ett virus i halsen & det borde gå över av sig självt. Men idag kunde jag i alla fall äta för igår åt jag inte ens middag för att jag var så svullen och för att det gjorde så ont när jag svalde.
Hoppas jag är frisk till nästa vecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0