Film mys en vanlig söndag eftermiddag

Nu sitter jag och älskade & ser på film, någon som pappa har spelat in till mig men den är hur som helst jätte rolig och bra. Killen som jag inte minns vad han heter just nu har i alla fall åkt till ön (?) Hope för att kunna glömma sin tjej ex fästmö och ja den är helt enkelt väldigt rolig.
Oj vad bortskämda vi är, mamma är ute och går med William som vanlig nu för tiden då hon vill gå så mycket som möjligt. Hon har blivit en aning manisk när det kommer till att räkna steg då hon går med stegräknare på sig dygnet runt i stort sett. Men det verkar ju gå bra ändå!
Jag känner att jag uppdaterar dåligt när Robin är här men det är nog bara för att jag vill passa på att vara med min kära när han väl är här då han jobbar just nu.
Nej nu ska vi mysa, kanske hörs senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0