Fast and the Furious 2

Nu sitter jag och Emma och kollar på film, igår såg jag på ettan eller en del av den i alla fall och idag sända 2an.
Första matchen vi spelade idag blev oavgjord 1-1 och den andra matchen vann vi med 4-3 och jag stod den så jag var jätte besviken och arg på mig själv i någon timme över att ja hade släppt in sådana skit mål och inte höll nollan menmen..v ivann ju iaf.
Imorgon har vi våran första match klockan åtta på morgonen men den ska inte jag stå så då slipper jag stressa för livet bara att äta frukost, packa och gå mot ishallen.
Färjan hem imorgon går klockan halv två Finsk tid så man är väl i Sverige vid fyra eller något sånt, får se hur och när jag ska hämta William för jag måste hämta honom imorgon eftersom Robin ska jobba i veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0