Bort mot nya äventyr, Falun idag med min lilla familj

Vi träffade aldrig V och hennes son igår för lilla E var lite dålig så vi skjöt upp våran träff, inte alltför länge hoppas jag. Idag blir det att åka bil upp till Falun till Robins pappa och fru, det ska bli roligt att få höra vad de tycker om lilla skrutten. Han var ju tre-fyra månader när de åkte ner och hälsade på oss men sen har visserligen Robins pappa träffat William under sommaren men ändå.
Så efter att jag har ätit frukost ska jag försöka packa lite, det är ju kallare där uppe så man vill ju inte frysa när man ska ut men jag tror inte det är någon snö där uppe så vinterkläder kan jag lämna hemma.
Nej nu har jag inte tid att skriva längre för någon står och drar mig i morgonrocken får se om det blir ett till inlägg innan vi åker, om inte så önskar jag alla en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0