Segt att börja dagen med att diska men någon måste ju göra det

Då började jag dagen med att diska eftersom mamma smet undan hennes diskdag igår och det blev ju en hel del disk efter att jag hade lagat middag. Det blev köttfärsbiffar med fetaost och soltrokade tomater i med potatis.
Men då slapp Robin diska och kunde bara sätta sig och ge jr frukost och sen äta själv.
Och eftersom jag att började morgonen med att diska så missade jag åtta bussen och fick ta kvart över åtta bussen men jag kom ändå i tid till skolan.
Första dagen jag är i skolan den här veckan, men jag tycker det har känts ganska segt att gå till skolan när vi ändå inte har gjort något eftersom jag måste se till att någon är hemma med William för att jag ska kunna vara i skolan och när jag har fixat så att Robin tar William så kanske jag har gjort en viktig sak på en hel dag som jag dessutom hade kunnat göra hemifrån.
Så därför har jag varit hemma lite innan och efter höstlovet.
Nej nu är det snart lunch och under förmiddagen så har jag kört lite el-bil men det gick inte så bra för det var ett tag sen sist och det snöade utomhus så det blev jätte immigt på rutorna och det gick inte att få bort på något annat sätt än att ta vantarna och torka bort allt, men efter fem minuter var det lika immigt ändå.
Under eftermiddagen ska jag köra simulator för första gången och förmodligen köra lite el-bil också sen ska jag hem till mina män som leker och har sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0