Nu har jag sökt jobb i några timmar så nu ska jag belöna mig med chips framför tvn..

Ja jag har sökt så många jobb som möjligt och hoppas på svar inom en snar framtid, även om pengar inte kan göra en lycklig är det ändå roligt att ha lite. Vissa kanske tycker att pengar gör en lycklig men det gör inte jag, pengar ger en tillfällig lycka men i längden är det andra viktigare & större ting som gör dig lycklig.

En av anledningarna till att jag vill ha ett jobb är att jag vill köpa bil, visst har jag sparade pengar men det vore synd att köpa en bil för de pengar mamma & pappa har sparat till mig och sen skulle det kännas bättre att köpa min första bil för pengar jag själv har tjänat ihop.
Först var jag riktigt tänd på att köpa en rosa V70 97a som gått 19***mil och kostade 37lax och jag ska fortfarande åka och kolla på den men av en slump skickade Robin en 855a som gått lite längre men som ändå var snygg så då ändrade jag söökområdet och hittade en riktigt fin bil.
Det är en 850 t5r 96a kombi som kostar 16500kr (billigare vid snabb affär) och den har allt jag vill att en bil ska ha; tonade rutor, styling bakljusen, vinge, fina fälgar, baslåda + slutsteg och sen har ägaren bytt nödvändiga saker detta år. Den är helt enkelt perfekt om jag sliper ned listerna och lackar dem i samma färg som bilen, helt sjukt att bilen säljs för så lite pengar?
Nej nu ska jag gå och vara onyttig och hoppas att bilen inte är såld för då ska jag se till att jag har råd att köpa den om jag så måste sälja Williams tjänster, haha missförstå det inte. Han är ur bra på att dammsuga & är väldigt noggrann. Skämt åsido.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0