Mammagrupp om 1timme och 40min

Precis som rubriken lyder ska jag och min lilla prins på mammagrupp också kallat bebisträff och han har precis somnat så jag ska hoppa in i duschat och klä på mig så att jag är färdig ifall han skulle vakna tidigare än han borde.
Morgonen har vi ägnat till att äta frukost och lyssna på The Voice & lekt tittut som är Williams favoritlek just nu och webbat med Robin över msn. Jag undrar om William förstår att det är han och jag som syns på skärmen eller om han tror att det finns två personer som ser ut precis som oss.
Förresten när började ni ge era barn mjölk, inte att dricka utan att ha i gröten och så?
Och om jag är laktosintolerant är det någon som vet ifall chansen att William också blir det är stor eller liten?

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en trevlig måndag!

Postat av: Pattie, ung mamma till Saga

vart går du på mamma grupp? :)

2009-11-07 @ 23:08:32
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0