Hemma och dags att sova..

Nu ska jag och min lilla prins gå och lägga oss.
Helgen blev riktigt lyckad hos Robins pappa och vi fick riktigt god mat, tyvärr glömde B-M ge mig receptet på två av rätterna men jag kommer att få dem inom sin tid, ingen brådska.
Jag hade tänkt skriva ett lång inlägg om hur tiden bara har runnit iväg då min lilla William blir 11MÅNADER IDAG!? men det får bli ett halv lång inlägg.
Jag kan inte förstå att tiden gick så fort, det känns som bara för någon månad sen som han låg i magen och vi sprang omkring i småland och letade efter krypet. Krypet är ett litet gosedjur jag fick av mamma då William var så liten inne i min mage och därför fick krypet följa med mig precis överallt tills jag inte behövde honom som en symbol för min bebis längre. Nu har jag William som ett litet klistermärke och det trivs jag med. Jag älskar min son!
Om en månad kommer det inte längre heta att han är 5månader eller 9månader utan ETT ÅR och *månader...det är ju helt galet men ändå så underbart.
Nej nu hinner jag inte skriva mer för då kanske en liten plutt på inte ens en meter går över sov-trött till övertrött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0