Fläskfile med ris och sås, mumsfillibabba!

Jag har nyss lagat middag till min största prins, syrran och mig själv såklart & resultatet blev faktiskt väldigt bra. Det gick ju snabbt att laga en god och enkel middag så nu har jag nog funnit lite inspiration till att fortsätta laga mat som är god, köttbullar & falukorv duger som lunch men till middag kan man faktiskt anstränga sig lite. Det vill säga om jag inte har en jätte tidig träning.

William somnade ungefär en kvart efter att jag kom hem och sover än men snart får han ändå ta och vakna så att han hinner äta middag innan pappa ska skjutsa mig till träningen.
Han och syrran ska ta hand om William medan jag tränar, hörde en fågel viska något om IKEA? ja de får ha det så roligt och jag hoppas att min buse uppför sig bra.
Är väldigt tacksam över att någon kunde ta William för annars hade det inte blivit någon träning för min del & skulle jag inte träna idag blir det ingen match för min del så tack så mycket pappa och syster för att ni offrar en timme eller två för min skull det uppskattas.
Nej men nu måste jag passa på att umgås med min kärlek innan han ska åka hem till sig eftersom han har fixat sig ett helgjobb eller inte ens det, dela ut reklam (?) i området där han bor och det är ju lätt tjänade pengar.
Så efter vi har sagt hej då så ska jag ta mig det sista som blev över från middagen, jag gör plats för mer mat genom att vila lite nu och sen ska jag se till att liten har en packad väska med allt han behöver.
Oj nu hör jag ett litet pip ifrån sovrummet, vilken tur att William hann vakna innan hans pappa åkte!
Han brukar bli så ledsen under kvällen annars och krypa mot dörren, stackare men det slipper han göra idag.

Postat av: em

men vart röstar jag på dig?

2009-11-06 @ 21:18:49
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0