Det lär bli få inlägg närmsta tiden..

Har lite att göra i skolan eller ja mycket rent allmänt just nu så det kanske blir någon inlägg här och där eller lite bilder, men det blir antagligen inte flitigt uppdaterade förens jag kommit ikapp i skolan och allt är lite lugnare.
Annars så är det match imorgon mot Hanviken tror jag och på söndag ska vi gå på Wildas 1års kalas och hela nästa vecka ska jag vara i skolan då Robin är frisk nu och ska ha honom från tisdag.
Han längtar väldigt mycket efter att få träffa jr nu när det är en vecka sen de sågs haha.
Idag träffade vi M och S vid långbro lekpark och lekte lite, det var rätt kallt ute och de hade varit ute längre än oss så det blev ingen jätte lång stund men det var trevligt ändå.
Hennes son är lite mer än 1år nu och han har blivit så stor!
Jag kommer ihåg i somras då vi åkte till Långsjön och hade småutflykter och ungarna bara satt stilla i sanden.
Ikväll blir det fredasmys med nacho chips och guacamole dip till idol kanske eller något annat b-underhållnings program. Jag hoppas att William somnar någorlunda tidigt med tanke på att det blir lite sen middag idag.
Nej  nu ska jag leka lite och trötta ut mitt lilla busfrö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0