Det är både bra och dåligt med sovmorgon..

Vi vaknade nio idag och det dåliga med det är att hans frukost blir på tok för sent och då blir lunchen senare etc så jag ska försöka få  honom att äta lunch mellan elva och tolv ändå annars lär han väl inte somna förens halv tio och det är för sent enligt mig.
När han somnar mellan åtta och nio är perfekt för då vaknar han lagom tidigt dagen efter, sover oftast bra under natten och sen får jag lite egentid på kvällen, bara att kunna se ett program som börjar nio och få se det från början är lyx!
Det bästa med sovmorgon är att jag får min "skönhetssömn" och känner mig hur utvilad som helst när jag vaknar och sen kan jag inte komma på någon mer jätte bra sak med att han vaknar sent.
Nej nu måste jag hålla koll på William för han har lärt sig att resa sig i matstolen hos mig och hos Robin.
ps vi tycker synd om dig älsklingen & Victor som antagligen har influensan (den vanliga), krya på er!

Postat av: Anonym

Det finns bara en sorts influensa just nu, alltså svininfluensan :P

2009-11-19 @ 22:58:48
Postat av: 17årig hockeymorsa

haha m fast de fick den inte eller så hade de en extremt mild svininfluensa x)

2009-11-20 @ 19:18:50
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0