Alltid är det någonting...

Nu är jag och mamma osams och lämpligt nog är det ju sov dags så det blev inte något "god natt, sov så gott mamma" ikväll inte, mer åt hållet "BLABLABLA!! *smällde igen dörren*" och då hoppade jag in i duschen & nu ligger jag i sängen och grubblar lite.
Träningen gick inte så bra som jag vet att den kunde ha gjort men det är trist att träna med små tjejer som precis kan skjuta, det är inte som förut då jag spelade i foc farsta eller i dam2 då det handlade om slagskott i masken med en ruskig fart & styrka i.
Men och andra sidan så har de ju den åldern, de har inte behövt välja än om de ska satsa eller inte så jag kan inte förvänta mig mycket annat men de kunde ju göra jämnare uppdelning så att de stora & de som skjuter bra byter sida mellan övningarna så båda målvakterna får lika mycket träning..
Nej nu ska jag sluta skriva annars blir det för deprimerande att läsa, imorgon kan jag hoppas på en bättre dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0