Williams första smakportion

 Ser riktigt aptitligt ut den där röran.

 Vad var det jag fick i mig? inte var det tutta i alla fall hmm..

Det gick riktigt bra, som han oftast gör med något nytt så svalde han det med hull och hår och utan kvälvningar. Blev lite chockad faktiskt jag hade föreställt mig skräcksenariot att han satte i halsen och bara hostade och hostade men det blev raka motsatsen. Såg ut som om han tyckte det var ganska gott, vid en sked så grimaserade han och efter det fick han nog då fick han resten av flaskan med mjölk i och Robin fick se att han kunde hålla den själv.

Det blev heller inga biverkningar efter sprutorna igår så ännu en sak att vara glad över.

Nu ska jag klä på William  & stoppa ner i bärselen och gå ner till tunnelbanan & hoppas att det finns en metro kvar så man har något att läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0