William blir överkörd :P

Idah har jag och William varit på bebisträff/mamma grupp och lunchen vi fick var riktigt god, lax & potatit med någon god sås till och sallas såklart. Nu kan William sitta bra i en såndär vit plaststol med en uppblåsbar sak som gör att stolen blir lite mindre.
Sen när vi ätit färdigt fick vi ananas,melon och kakor samt lite godis och jag som itne dricker kaffe fick saft.
När vi var färdiga vid bortdet förflyttade vi oss till lekrummet och lade Wiliam i en av pölarna så att han kunde ligga och kolla på de olika djuren som hänger i taket.
Som vanligt kom lilla Ebony och körde över honom :D haha.
Ne men hon kröp över hans ben och fortsatte till en boll och sen när vi hade sångsamling kröp hon över mina ben och runt mig för att hon ville ha Williams napp. Så jag flyttade den och då kröp hon efter den tills hon gav upp och kröp till sin mamma.

När bebisträffen/mamma gruppen var slut gjorde jag och Helena som bor där jag bor än så länge (hon letar efter ny lägenhet) sällskap till fruängen. Sen skulle vi ta 173 till IKEA men hon skulle in på konsum och köpa våtservetter så då gick jag före till busskuren och träffade på en mamma från min andra mamma grupp och då stod vi och pratade.
Men när bussen kom så stod det en vagn/något med hjul på barnvagnsplatsen längst fram i bussen och jag och hon från min mamma grupp på BVC har breda vagnar så vi tog vagnplatsen längst bak i bussen och stod och pratade tills hon gick av. Hon skulle till Babyland och köpa en potta.

Sen gick jag och mamma i stort sett hela vägwn hem från IKEA och nu ha rjag nyss ätit mellanmål och kollar på sista avsnittet på Andra Avenyn via SVT Play innan jag ska fixa middag.

ps.nu när Robin & Victor har börjat bygga på deras nya veranda så smsar vi inte lika mycket och de är både skönt och tomt, de är otroligt så mycket sms jag och robin kan skicka på en dag bara till varandra. Så nu när det inte är flera hundra på en dag längre känns de lite konstigt men ändå bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0