vilken sovmorgon man fick idag

Jaha nu vaknade vi eller egentligen vaknade vi vid sju imorse men jag var så himla trött att jag på något sätt lyckades få William att somna om efter ungefär en timme men då var han inte jätte glad över att mamma aldrig gick upp ur sängen.
Men nu är han på glatt humör och det är dags för frukost och sen lunch till William innan vi kan ut och gå.
Ska förresten inte gnälla över att bli väckt sju på morgonen för jag fick ett sms kvart i sex från Robin att de skulle åka mot färjan så han måste ju ha gått upp betydligt tidigare än oss.
Han sa att vi ses senare idag men när i hela fridens namn då? har för mig att han går i skolan imorgon och om inte han gör det så gör i alla fall jag det och sen ska vi på mamma grupp, men han är hjärtligt välkommen att sova med oss över natten om han vill det.
Sen räknade jag det till att William åt tutte ca 10ggr på 24 timmar och det är bra för det är betydligt mindre än vad han gjorde för bara någon månad sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0