Vaccination 2

Har nyss varit på BVC för juniors andra vaccination och jag blev väldigt förvånad över att han knappt skrek något eftersom att han skrek eh hel del vid hans första vaccinationen. Han märkte inte ens att han fick den första sprutan i benet och vid den andra spruten så skrek han i ganska precist en minut och sen blev han tyst. Jag hade förväntat mig att han skulle bli helt förstörd som sist men jag gick tydligen dit med turen i hand.
Robin skulle egentligen ha varit med men han fastnade i bilkö vid Solna så han kom såklart när vi var klara och nu ligger han i sängen och väntar på middagen.
Sen somnade han direkt efter vi gått därifrån och sover fortfarande, hoppas han vaknar snart så att vi kan äta.
Idag ska han få sin första smakportion, det blir potatismos.
Vi vuxna får potiatis, köttbullar, brunsås och lingonsylt och jag står för middagen.

Eftersom junior var så duktig så blir det mys-pys ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0