Strömavbrott hos Com Hem

Aktuell information från Kundservice

2009-05-05

5 maj kl. 23.30 Vi beklagar att vi under kvällen den 5 maj har haft stora problem med våra tjänster digital-tv, telefoni och bredband. Dessa tjänster slogs ut helt på grund av ett strömavbrott i Stockholm. Dock har de analoga tv-kanalerna SVT1, SVT2, Barn/Kunskapskanalen, SVT 24 och TV4 fungerat i hela landet. Strömavbrottet inträffade vid 20-tiden - kl 22 fungerade alla tv-kanaler igen. Bredband och telefoni fungerade från och med kl 23. Om ditt bredband eller din telefoni inte kommer igång, starta om modemet. Även comhem.se och vår kundservice har drabbats av problemen.

Där är den aktuella informationen angående strömavbrottet igårkväll.
Det var dock lite kul för just när com hem fick strömavbrott satt jag med fötterna och försökte stänga av tvn och sen helt plötsligt dog allt förutom 1,2,4. Så mamma blev lite arg på mig och vi trodde att jag hade lyckats radera alla icke analoga kanaler. Så sen satt jag oc läste igenom intruktionsboken till tvn och försökte hämta hem alla kanaler men lyckades självklart inte. När syrran överningskört kom pappa upp och satte på datan och på något sätt fick han reda/listade ut att Com Hem hade drabbats av strömavbrott.
Tur att fallat var så för jag brukar ofta lyckas ha sönder elektroniska saker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0