stockholms stads bostadsförmedling

Nu har jag skickat ett mejl till kundtjänst på Stockholms stads bostadsförmedling angående att ställa mig i bostadskö, för är man under 18år och har eller väntar barn kan man kontakta kundtjänst.
Det är så det står på deras hemsida så jag skickade ett mejl & frågade vem jag kontaktar nu och hur jag går vidare och hoppas på svar snart, har man tur så får man en lägenhet lagom tills jag går ut gymnasiet eller innan kanske.
Jag kanske är lite överengagerad men Robin tyckte det var bra och det gör jag med för annars skulle det nog aldrig bli av och köerna är ändå långa och väntetiden är på några år, så ligger jag i nu så är det bara bra.

Sen ska vi faktiskt på visning på söndag men det är bara en 2a som är relativt stor men det kan ju vara kul att gå på även om vi inte kommer köpa den eller ens har råd att köpa den.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0