skola,skola och ännu mer skola!

Har haft galet mycket att göra de senaste dagarna det är därför jag inte uppdaterat bloggen.
I tisdags hade jag mitt efterlängtade svetsprov och det gick bra, så nu hoppas jag på MVG i svets. Blir riktigt ledsen om jag får VG faktiskt, inte för att VG är dåligt men jag har verkligen kämpat med svetsen!
Hade nationellt prov i onsdags och det gick OK antar jag, matte är inte min starka sida och absolut inte sen jag fick barn.
Känns som att alla mina hjärnceller försvinner ut i bröstmjölken! haha
Igår var jag i Lindvreten på läkarundersökning så att jag kan få börja övningsköra snart & på halva fordonslektionen med Markku och fyllde i svaren till provet åt Max (som körde simulator under en del av lektionen), 
alla hade provet igår förutom jag som ska ha det i nästa vecka någon dag innan jag åkte hem efter lunch.
Sen idag gick jag förbi en snabbis för att hämta ett häfte med text och sånt i så att jag kan fylla i mitt eget häfte inför provet, hoppas verkligen på minst G annars kommer jag gråta. 
Sa det till Olle och då skrattade han och sa att jag kunde börja gråta nu och att jag ska vara glad över ett G med tanke på att jag tar hand om ett barn men jag sa att G+ då är jag relativt nöjd, så han sa att han kan sätta ett litet plus i kanten om det gör mig klad! haha

Och när jag var i skolan i onsdags så var mamma med honom då hon ändå skulle till jobbet och beställa lite så fick hon ingen mjölk & junior hade ändå precis somnat när jag lämnade dem så det var inte mat dags förens om några timmar, så då hämtade jag honom när mina tuttar var helt sprängfyllda med mjölk!
Efter han hade ätit så började den gamla vanliga ritualen att alla ville bära honom och gulla med honom, så de fick honom och gick in i klassrummet medans jag fortsatte med engelskan. Behövde inte hämta honom förens han blev ledsen (undra vad de gjorde?) och sen åkte vi hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0