skola idag då

Nej nu måste jag lägga på ett kol och äta frukost eftersom jag ska till skolan nu och ha svetsprov. 
Efter det ska jag räkna matte eftersom det är nationella imorgon och jag har knappt börjat räkna- känns ganska hopplöst eftersom jag inte räknat matte på någon månad men jag hoppas att mitt minne är med mig nu.

På torsdag ska jag på läkarundersökning i skolan och kolla synen & allt det där så att man kan få börja övningsköra någon gång, har inte börjat än för jag tyckte inte det var någon idé när jag var gravid och sen har jag inte haft tid.
Dessutom har inte min syster fått sitt körkort än och pappa säger att hon går först då hon har uppkörning nästa vecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0