prov på onsdag tror jag

Eftersom Stefans äldsta son hade gjort en blindtarmsoperation i förra veckan så blev det inget praktiskt prov för mvg i Svets. Så på onsdag tror jag att jag ska få göra provet, ska nog förbi skolan imorgon och fråga när jag får göra det och passa på att fråga vad jag ska göra härnäst i skolan förutom matte och de sista nationella provet i Engelska.

Annars hade faktiskt Robin nationellt prov idag och han tyckte det gick rätt bra så vi hoppas på det bästa.

Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Hejhej! Anledningen till att vi vill flytta är för att vi vill ha vår egen plats. Det är så trångt hos mamma så vi måste flytta ändå, och vi båda har länge viljat bo ensamma för vi vill ha vårt eget hem. :).

2009-05-04 @ 22:10:47
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

jo jag fattar det, hehe.

2009-05-05 @ 10:48:56
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0