nationellt prov idag igen

Kom nyss hem från skolan efter att ha gjort nationellt prov i matte problemlösning. Satt i 160min så lång tid som man fick på sig och jag tyckte att provet gick riktigt bra för att knappt ha räknat någon matte under vårterminen, så nu har hoppet tänds hos mig igen och jag hoppas att jag får ett starkt G.
Annars så loggade jag in på fronter nyss och såg att jag fick VG+,VG- och G+ på de tre delarna av det engelska nationella proven så jag är väl rätt nöjd, men jag hade gärna fått ett MVG på någon av delarna.
Sen pratade jag med Markku och jag ska göra fordonsprovet på måndag och omprovet i geometri på onsdag sen ska jag bara lämna in en engelska uppgift till Katarina så är jag färdig med allt och kan börja planera vad jag ska läsa under sommaren.
När jag var i skolan så fick junior vara hemma med mamma & min syster.
Imorgon så ska lådbilsracet hållas i skolan och alla andra klasser förutom vi transportare har byggt lådbilar så imorgon får vi se vem som vinner, de som ska köra ska vara i skolan halv åtta och vi andra till åtta Så det ska bli kul att få se vad alla andra gjort som vi inte hade tid att få göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0