nationellt prov i engelska

Så hade man nationellt prov imorse i engelska, skriv och hörselförståelse.
Det gick inte så bra för Kenny att sätta på skivan så vi fick börja med skrivdelen och det gick rätt bra för mig, vilken tur att jag bläddrade igenom provet en extra gång för då upptäckte jag att jag missat en sida.
Hade dött om jag inte hade upptäckt det!
Sen fick vi en liten rast och då passade jag på att mata och mysa med junior innan jag gick tillbaka för hörförståelsen som gick rätt bra, men jag tycker att de pratar så snabbt på den delen.

När alla prov var färdiga pratade jag med Katarina om en uppgift jag ska lämna in som hon vill ha i ett annat format så jag ska testa att spara den som något annat och så om hon kan läsa det då.
Har sån ny powerpoint att det inte finns "spara som ,.,.,format" och sen är den engelsk på köpet, så när jag ändå höll på imorse så passade jag på att finslipa lite. Nu är jag riktigt nöjd med uppgiften.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0