målvaktsträning

Glömde skriva att jag var på målvaktsträning igår eftermiddag, hade Nanna som tränare och hon spelar i Danmarks landslag tror jag och i Segeltorp. Så vi hade lite fys kombinerat med vanliga övningar på isen, tror inte hon vet att jag inte spelat på över ett år men hon sa inte att jag var dålig i alla fall. 
Behandlades som alla andra målvakter och det tycker jag var skönt, efter träningen pratade jag lite med Peter och funderar på att träna fys med juniorerna/dam 2. Får se vem som har bäst träningstider men för min del blir det mer som att komma igång träningar.
Är faktiskt fortfarande anmäld till Fiskens elit vecka men jag funderar på att ringa och ändra den vecka till en vanlig vecka och se om jag orkar komma igång tills dess.
Får tillbaka ca 100 kr om jag inte väljer att delta alls på lägret och pappa betalade 4300 kr förra året för att vara med men jag åkte ju aldrig eftersom jag blev gravid, så nu får vi se hur det blir.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0