Kanske hittat bostad!

Råkar vara så att min bästis en släkting har flyttat till ålderdomshem och hennes lägenhet tror vi är en hyreslägenhet så jag ska kolla på den & så ska vi se om jag kanske kan hyra den på något sätt.
Skulle vara så himla skönt om vi kan få en lägenhet så fort!
Fast jag och Robin ska prata med allvarligt om det här med att flytta ihop, det är ju ett väldigt stort steg och jag vill inte stressa honom till att fatta ett beslut han sen kanske kommer ångra men han sa att han tror det kommer bli bra.
Känns som om jag svävar på rosa moln nu, för några månader sen var allt skit och nu är allt så himla bra! :)

Skriver mer om hur det blir med egen bostad om några dagar då jag vet mer säkert.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0