funderar på att ha en tävling ?

Nu har jag och mamma nyss varit ute och gått, gick förbi mammas en väninna och fikade. De tyckte han och hans gosiga lår var ur gulliga :) Junior somnade när vi gick därifrån men som vanligt så vaknade han när vi burit upp vagnen så nu äter han så får vi se om han somnar om sen.
Förstår inte varför han vaknar så fort vi kommer in :S

Nu har Robin & Victor börjat bygga på deras nya verandem igår och idag tog de bort den gamla veranden, så snart får deras mamma en sprillans ny och större veranda precis lagom till sommaren och Robins student.

Annars så har jag lagt ner alla vinter skor i källaren och funderar på att rensa garderoben idag och alla skor jag inte kommer använda mer imorgon eller någon dag i veckan.
Men nu är fallet såhär att jag är ägare till sjukt mycket skor och somliga aldrig använda som ligger i kartong fortfarande så jag funderar på att ha en tävling där priset kan vara ett par av mina skor.
Storleken är 38-39 :) låter det som en bra idé ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0