äntligen är provet gjort och det gick bra!

Så har man gjort fordonsprovet och det gick ärligt talat väldigt bra så nu hoppas jag på ett G, gick ju mycket bättre när jag hade gjort hela häften eftersom en större del av provet var just den delen jag inte hade gjort igår.
Sen när jag skulle skicka in en engelska uppgift som jag skrev om igår kväll så hände något med datan och den försvann! Och jag var bara inte på humör eller hade energin till att göra om allt från början, så nu blir det väl bara ett G i engelska men jag ska ändå läsa engelska B nästa termin så då kan jag höja betyget.
Kompletterade muntligt en del av en svenska uppgift också så nu har jag bara geometri omprovet imorgon och sen är jag färdig vad jag vet.


Robin var som sagt med junior hela förmiddagen och han har fått junior att sova helt själv för första gången typ, jag brukar annars ta över och ge honom mat när vi försöker göra det tillsammans så ett stort grattis till dig älskling!
Men sen fick jag reda på att han hade gett honom ärtpuréen imorse som jag hade ställt fram för att tina till lunch men Robin gav honom det och mjölk till frukost. Funkar ju vilket som för det är ju så det ska vara, pappa gör på sitt sätt och mamma på sitt. Han hade tydligen grimaserat lite eftersom det var en ny smak han fick men hade gluffsat i sig det som han gör med det mesta, ett riktigt matvrak!
Nu ligger han på golvet och leker med ett flygplan medans Jozephine gör negerbollar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0