vårstädning

Nu har jag möblerat om rummet, sorterat bort för små kläder och ska strax vädra mina sängkläder och så hoppas jag att ja blir frisk lite snabbare. Ska vila sen om jag hinner med det innan mamma och plutt kommer hem.
Sjukt skönt att jag gjort något vettigt de timmar de inte var hemma imorgon planerar jag att plugga järnet om jag inte är sjukare än idag, så får mamma gå ut och gå med plutt igen i någon timme.
Annars så har ja chattat med robin på msn samtidigt som jag städade och han tjatar som vanligt över att han har ångest över det han gjorde..men ja sa att de behöver han inte ha för jag älskar honom så han kan vara glad.
Då sa han " mm och jag saknar junior varje minut  nu för tiden" då svarade jag att de blir nog så när man inte bor med sitt barn :/
Sen bestämde han att vi ska ha roligt med honom i sommar och det tyckte jag med såklart.
Efter det beklagade han sig över att hans hjärna alltid blir "cp" på vintern och att han ska åka utomlands nästa vinter- haha !  och ärligt talat vore de skönt med en lugn vinter någon gång för förra året var inte heller så himla toppen. Sen döpte han sig som extra text på msn "*****> finns ingen duktigare än dig ana" fint tycker jag :) <3
Men ärligt talat ifall någon tycker allt verkar konstigt så vet ja faktiskt inte om vi är tillsammans eller inte, men de känns som ett mellanting med tanke på saker vi gjort den senaste veckan.

Nu ska jag äta mellanmål så att ja får något i mig innan wille kommer och ska äta för ja känner på mig att det är mat som gäller när han kommer hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0