tungviktare i bärsele

Nu ligger william i sin säng och sover, han sov i min famn undertiden jag såg på Tzatsiki och för en timme sen flyttade jag honom till hans säng och han sussar så gott där fortfarande. Till lunch blev det pizza och jag o min syster tackar Donna Bella pizzeria i Fruängen så hemskt mycket de goda pizzorna, the pizza made my day !
Tog med plutten i bärsele när jag skulle ner och köpa pizzorna, stackars min rygg för han har blivit så tung, aldrig mer bärsele känns det som efter idag ! 


Förutom att ha köpt pizza och vilat idag har jag gjort i stort sett gjort ingenting.

Igår kväll bestämde robin och jag att vi ska ta det lugnt nu i början (motsatsen till vad vi gjorde när vi först träffades) för att jag vill känna att de känns rätt nu när allt varit så jätte jobbigt ett tag, så till en början ska vi typ *dejta* och då menar jag exlusiv tid utan barn då det bara är han och jag. Vill dejta för att skilja på oss som föräldrar och oss som par och se ifall de känns bra och om det gör det så kan vi fortsätta som innan.
Och imorgon kommer robin men då blir det som pappa och på kvällen när liten somnat kanske de blir som par och nej jag syftar inte på galet hett sex, jag menar menar mys-pys och prata, kanske se på en film på någons data får se.
Är i alla fall jätte glad över att han fortfarande vill ha mig eftersom jag fortfarande vill ha honom trots det han gjorde,
men han har lovat att vara en bättre person och så nu för ja har sagt att jag tänker inte vara tillsammans med honom igen om du tänker göra något liknande om någon månad och då sa han "**** men om vi ska bli tillsammans och vara en familj igen gör jag inte samma misstag".
Får se hur allt blir men nu är båda i alla fall rätt glada och han vill ju ha mig så jag har ju fått som jag vill eller hur jag nu ska uttrycka mig.

ps.har fastnat på låten Remember When med Alan Jackson som robin skickat till mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0