lagom lång promenad med älskling

Nu har vi precis varit ute och gått i en timme, första gången på typ 2 månader som Robin föreslog att vi kunde ut och gå faktiskt. Gick en bra bit mot Älvsjö innan vi vände och gick tillbaka en annan väg för att gå förbi centrum på vägen hem, sprang in på Coop och VI för att köpa det jag behövde för att laga taco till middag.
Var långt ifrån skönt utomhus, fryser om öronen nu men det går säkert över om ett tag.
Annars så såg vi på Robinson igårkväll då Robins en vikarie i idrott är med i programmet och efter det på någon film på 6an som var rätt bra.
Imorse var det meningen att Robin skulle byta de två morgonblöjorna med bajs i men han latade sig och som tack för att jag gjorde det har han lovat mig massage, som måste var minst en halv timme!

Nu ska vi se på film innan plutt vaknar och det är dags att göra mellanmål, Bedtime Stories med Adam Sandler :)

 William gör SUPERMAN! :D

Postat av: Roxana

Söta William:) hihi. Supermannnnnnn! nananan. Kommentera min blogg anamaria:)

2009-03-27 @ 20:11:03
URL: http://roxanasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0