Spa-kväll :')

Har spenderat hela helgen & dagen till att ta hand om mig själv i stort sett, imorse begav jag mig till en lektion i skolan som  jag trodde var studietid men visade sig vara elevråd (?) och eftersom jag anser det vara lite halft onödigt för mig att vara jätte delaktig så tog jag upp datan och pluggade undertiden. Ska fråga min svensk och engelsk lärare om hon är nöjd nästa gång jag ska till skolan då jag & plutt är friska.
Efter det gick jag till mammas jobb och stannade där hela förmiddagen, när mamma fick rast satt vi i deras fika rum och jag passade på att få en kort stunds massage i deras massagefotölj och sen när jag tröttnade på att sitta på hennes jobb så gick jag och kollade i butiker i centrum, hittade ett par sjukt sköna och snygga skor jag nästan skulle kunna döda för- tyvärr kostade de en hel del ! :/

Sen när mamma slutat gjorde vi sällskap till kurvan hade tänkt att jag skulle följa med henne och handla men jag orkade inte så jag gick mot bussen (mamma skulle ändå få skjuts hem av pappa & ja hade sagt att han inte behövde ta med bilbarnstolen). Första bussen kom och den var olyckligvis full så jag fick vänta på nästa buss som kom efter ca 20-25 min.

Väl hemma så rann tiden bara iväg och helt plötsligt var klockan åtta och Let's Dance började och jag kletade på en ansiktsmask och målade tånaglarna under tiden masken skulle värka, åt extremt sen middag och mellanmål samtidigt som Legally Blonde 2 börjat och jag & syster hoppat in i filmen då det blev reklam i Let's Dance.
När junior somnat och jag lagt honom i hans säng så hoppas jag in i duschen & gud så skönt det är att vara ny duschad.
Har alldeles nyss haft ett fotbad så nu känns mina fötter gudomligt mjuka och lena, har användt nagelbandsolja också så ja känner mig super fräsch från tå till topp!
Hoppas att Robin kommer märka att jag ansträngt mig lite då han spenderar helgen med oss ;)

ps. hör hur junior snarkar nu, gud så gulligt han är sin far upp i dagen när de kommer till deras sätt att sova på & väsnas när de sover haha :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0