sömnlöst natt för min del

Idag är en riktig gnäll dag för junior och sen har han hostat så fruktansvärt mycket vid två tillfällen att det nästan lät som att han kvävdes och sen kom de upp hiskligt mycket slem ! 
aldrig sett så mycket slem någonsin tror jag, stackars liten vilken tur att det kom upp.
Inatt var enda natten sen han föddes då han varit riktigt besvärlig, eftersom han hostar så mycket så gick de inte att sova liggandes för han vaknade hela tiden så de slutade med att jag fick lägga lite kuddar i sängen som jag kunde luta mig mot så fick han sova mot mig så att han sov upprätt.
Men då sov jag istället väldigt dåligt fast hellre jag än honom, så natten var mer eller mindre sömnlös för min del.
Nu sitter vi här i köket och väntar exhalterat på att våran älskling ska komma om ca en timme och tills dess får vi underhålla oss bäst vi vill :)
Just nu sitter han i babysittern och är nöjd, misstänker att de snart är dags för lite tutte.

Annars så har jag ont i halsen nu och beklagar mig över det lite då och då, tur att mamma köpte hem Vicks Blue nyss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0