sjukstuga

Åh så rogivande det är att höra när bebisar sover, nu ligger junior i min famn och sussar så gott men snart kommer han att vakna. Annars så tog jag mig en rejäl promenad idag, tror jag gick i två timmar ungefär.
Kändes skönt att röra på mig även fast jag är sjuk och robin håller som vanligt på att dö när han är sjuk- haha stackarn.
Mamma säger att vi kan ha sjukstuga här hemma eftersom min syster också är sjuk & så kan robin och victor åka hit så åker mamma till dem, så är alla sjuka på samma ställe så kan deras mamma och våran arbeta och dra in pengar så kan alla andra ligga och se på film och fördriva tiden haha.
Emma kanske kommer eftersom hennes mamma fyller å och ska ha över lite kompisar så jag ska nog sms och fråga hur hon ska göra, skickade sms imorse och sa att vi är lite sjuka så det är på egen risk om hon vill komma hit ändå.

Hoppas att  jag ite blir så jätte sjuk för de skulle bli jobbigt spec när ja inte känner att jag har tid att vara sjuk.

Lite svårt att skriva med honom i famnen så jag får uppdatera senare igen om jag orkar/hinner.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0