sådär ja :)

Nu är jag på lite bättre humör eftersom robin faktiskt har ju ändå spenderat större delarna av kvällen att få mig att skita i vad de skrivit och sagt för att han älskar mig och vill ha mig och så & de känns ju lite bättre att veta att han bryr sig och inte bara viftar bort de har sagt till mig.
Sen säger han att jag ska börja lita på honom och jag vet att ja måste det för det kommer aldrig funka om ja inte kan lita på det han säger, han gjorde bort sig rejält men alla är värda en andra chans speciellt då jag gjorde allt för att få honom tillbaka och nu när jag har det ska jag ju vara rädd om oss och inte stöta bort honom för att hans idiot till ex och hennes kompisar försöker förstöra.
Ska äta morotsstavar och dipp nu, mums!

Hoppas på att robin & jag kan spendera helgen ihop så vi får ha lite kvalitets tid med varandra efter en lite jobbig tid..

Postat av: em

jag håller tummarna! (:

2009-03-13 @ 21:46:53
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Anamaria

gulligt av dig gumman :)

2009-03-13 @ 23:34:28
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0