mums :'D


Har nyss bakat en plåt med hälften banankaka och hälften banankaka med chokladströssel i fast i muffuns formar som ni ser, orkar inte med massa sketen disk så fort man ska göra något !
Nej vi har ingen diskmaskin eftersom vi har ett 50tals-kök och som de ser ut nu finns de ingen diskmaskin men i framtiden kanske de införskaffas en (hoppas på det, de är lite små drygt att diska hela tiden)
Muffinsen skade hur som ursökt !  riktigt nöjd faktiskt :)

Var på mamma grupp för oss unga imorse fast ja inte tänkt gå eftersom plutt inte är helt frisk än men vi gick ändå och det är jag glad över, super skönt att få komma ut och vara lite social för jag har ju mer eller mindre varit hemma & osocial den senaste veckan.
När mamma gruppen var slut åkte jag till stan och gick omkring & innan ja åkte hem gick jag förbi Ooups och införskaffade mig glidmedel & provade lite underkläder. Fast sen bestämde jag mig för att åka till Skärholmen och lämna tillbaka en bok som var försenad för andra gången och sen gick jag omkring i centrum & fördrev tiden i väntan på att mamma skulle sluta så att vi kunde göra sällskap hem.
När hon slutat träffade vi på hennes arbetskamrat och hennes syster så jag passade på att tacka för presenten jag fått, en randig skjorta och en tröja typ fast utan ärmar- kommer inte på vad en sån kallas just nu och sen köpte jag mig en stor macka till lunch/mellanmål innan vi gick till bussen.


Postat av: Valeria

Fina bakelser XD Har själv bakat nyss en blandning mellan äppelpaj och chokladkaka, smakade bättre än jag trodde XD Kram!!

2009-03-18 @ 20:15:49
URL: http://leeran.blogg.se/
Postat av: Anamaria

hehe tackar fast de var inte lika vackra när de kom ut tyvärr haha :P

oh de låter lite små gott men konstigt men kul att de blev en bra blandning ! ;)

2009-03-18 @ 21:23:08
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0