frukost

Har nyss ätit frukost, väldigt sen dock men jag var så himla trött när junior vaknade för första gången så jag gav honom till mamma som ändå var uppe och åt. Sen kom hon in med honom då han skulle äta och han måste somnat efter han ätit för han har legat i sängen med mig från dess till alldeles nyligen.
Ska damsuga och städa lite innan robin kommer och sen ska jag hinna baka också, men det gör jag nog när junior tänker sova nästa gång. Robin har ju tankat några filmer som vi kan se på ikväll- hoppas de är så bra som han påstår.

Nu sitter junior och pratar med en handuk :) haha


Postat av: Laura

hihi anamaria din blogg blir ju bara finare och finare!:D

2009-03-14 @ 14:25:01
Postat av: anamaria

haha tack laura ;)

2009-03-15 @ 10:24:16
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0